fbpx
Почетна блог

Што се случува со цените на горивата и нафтените деривати?

Последното зголемување на цената на нафтата е поврзано со веста која ја објавија иранските државни медиуми дека две ракети удриле во ирански танкер за нафта на Црвеното...

Производство на органска храна- тренд кој носи профит

Во период кој за земјоделците е наменет за сеидба, на одредена бројка луѓе кои веќе се занимаваат со земјоделство или планираат да почнаат да се занимаваат една...

Кој се грижи за потрошувачот?

Потрошувачот е крал. Потребите на потрошувачот и нивното задоволување се најважни за компаниите. Реалноста говори дека за да бидат успешни компаниите мора да бидат ориентирани кон корисниците. Целокупната понуда мора...

Понудата и побарувачката на пазарот на трудот се две страни на иста паричка

Според последниот редовен економски извештај на Светската Банка за Македонија, вработеноста е зголемена за 5,2 проценти на годишно ниво, по просечниот раст од 2,5 проценти во 2018...

Релевантноста на неформалното образование врз пазарот на трудот

Секојдневно се среќаваме со луѓе во нашата околина кои работат нешто што е различно од она што го пишува на дипломата од формалното образование. Среќаваме и луѓе кои едноставно...

Дали електрочните возила се навистина еколошки?

Во 2016 година во Македонија е воведена мерка – субвенции од 3.500 до 5.000 евра за електрични автомобили за почист воздух. Мерката имаше цел заштита на животната средина со намалување...

Саеми во Македонија – меѓу реалното и возможното

Посетата на саеми е една од активности на компаниите која редовно се наоѓа во агендите на менаџментот, па и на вработените во одделни сектори. Посетата на саеми е...

Кои се бенефитите од влезот во ЕУ и што се очекува од Македонија во...

Исполнувањето на Копенхашките критериуми се условот за влез во Европската Унија. Македонија е кандидат за членство во Унијата официјално од 9 ноември 2005 година и низ изминатите години се стреми...

Како до успешна екстензија на вашиот бренд?

Маркетинг секторите во денешните компании се свесни за важноста на брендот и профитот кој го носи секојдневно работата на креирање на нови брендови и “негување” на постоечките,...

Кој заработува повеќе – градежниците или производителите на градежни материјали?

Иако има значителна разлика во дејноста, како градежни фирми, „Гранит“ и „Цементарница УСЈЕ АД“ овојпат се цел на компарација на Аналитика. Како што е познато, „ Цементарница УСЈЕ АД “ се занимава со...
-реклама- -реклама-
-реклама-