fbpx
Почетна АНАЛИЗИ Кој се грижи за потрошувачот?

Кој се грижи за потрошувачот?

Потрошувачот е крал. Потребите на потрошувачот и нивното задоволување се најважни за компаниите. Реалноста говори дека за да бидат успешни компаниите мора да бидат ориентирани кон корисниците. Целокупната понуда мора да биде прилагодена на купувачите на производи и на корисниците на услуги. Впрочем, правилото 80/20 за тоа дека 20% од купувачите го прават 80% од профитот од комапниите упатува на големата важност на лојалните потрошувачи и градењето на долгорочни врски со нив кои на крајот носат профит и взаемна корист со компанијата.

Грижата за корисниците е една од алатките со која се допринесува за оддржување на тие врски, која на потрошувачите им нуди одговор на сите прашања и дилеми, многу често и 24/7 во текот на неделата, им дава сигурност, им дава чувство на важност и значење. Користа од грижата на корисници иако е тешко да се измери најпоедноставено би била разлика меѓу направениот трошок за персоналот во целокупен износ (плата, придонеси, обука) плус техничката опрема и тоа колку чини еден изгубен потрошувач. Велиме изгубен корисник или потрошувач бидејќи огромен процент на корисниците кои не се задоволни од центарот за грижи на корисници на една компании, преминуваат во конкурентските компании. Оваа пресметка може да варира многу во различни институции во зависност од видот на производите и услугите, обемот на работа, бројот на корисници и.т.н.

Во нашата држава најчесто одделенија за грижа на корисници имаат банките, телекомуникациските компании, големите супермаркети, останатите финансиски институции, некои транспортни компании, аеродроми, хотели и.т.н. Она што се издвојува како интересно од направената анализа е тоа што голем процент од компаниите кои поседуваат во својата структура вакви одделенија се доста успешни во својата област. Сепак има и многу слабости кај компаниите во нашата земја во овој домен. Во дел од компаниите центарот за грижа на корисници не е достапен во секое време, во некои компании има еден или двајца кои го сочинуваат целото “одделение”, во некои персоналот кој работи не е доволно едуциран  и недоволно ги познава производите или услугите на компанијата, во некои пак најчето помали компании само проформа на веб страната пишува грижа на корисици а лицето кое работи извршува и мал милион други задачи.

Позитивен пример за грижата на корисници е компанијата А1 која извести за одбележувањето на Светската недела на грижа на корисници. А1 бил домаќин на корисници кои имале желба да се запознаат со Центарот за грижа на корисници и со вработените од овој центар. Покрај овој настан во рамки на Неделата за грижа на корисници биле огранизирани и други настани за едукација и следење на светските трендови во оваа област и унапредување на комуникацијата со потрошувачите. Покрај Центарот за грижа на корисници кој телефонски е достапен 24/7 за корисниците на овој оператор, интересно е тоа што информации за производите и услугите достапни се и преку социјалнте мрежи со помош на агентите на А1.

Ваква позитивна пракса имаат и останатите компании од областа на телекомуникацискиот сектор и банките и останатите финасиски институции за кои што трошокот за воспоставување на ваков систем е многу помал од добивката која ја носат корисниците а пред се лојалните и помал од секој изгуебен потрошувач кој поради “негрижа” би преминал кај конкурентните компании.

Подготвил, Марта Куковска

©Analitika.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

ПРЕПОРАЧАНИ

Обраќање до бизнис заедницата

©Analitika.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Преработувачка индустрија – колку пари се вложуваат во материјални средства?

Според податоците на „Таргет Груп“ јасно е дека најголем процент од големите фирми од преработувачката индустрија се во странска сопственост или се менаџирани од...

Колкави плати исплаќаат фирмите од преработувачката индустрија?

Компании кои имаа најголем број на вработени, котираат високо и според трошоците за вработените, но тоа не значи дека се вбројуваат и во групата...

Кои се водечките бугарски компании во Македонија ?

Најголем годишен раст на добивката прикажале компании од автомобилскиот сектор, финансиите и дејноста со трговија и услуги. Најголем приход пак прикажала компанија...

Колкав е бројот на компании во Скопје чија главна дејност е програмирање?

Во 2019 главниот град се основале 115 компании за програмиање,а згаснале 31 со што бројот на деловно активни компании чија главна...

УЈП поништила решенија „тешки“ 7 милиони евра затоа што паднале на Управен суд

Намерно, од незнаење но и поради грешки, македонските стопанственици сакале да „скријат“ речиси 43 милиони евра данок , покажуваат податоците на Управата...

Скопје рекордер по дивоградби – регистрирани 226, Липково има 68 од кои 63 се објекти за домување

Куќи, деловни објекти, доградби, надградби но и цели згради во земјава се дивоградби - се граделе без одобрение. Институциите калкулираат дека...

Германските фирми во земјава прават бизнис од половина милијарда евра

Во земјава има 322 компании со германски капитал. Нивниот бизнис лани вреди половина милијарда евра, направиле профит од 21,8 милиони евра а...

Кои државни и приватни фирми во Скопје вработуваат најмногу?

Јавните претпријатија и акционерските друштва во државна сопственост се најголеми работодавачи на територија на град Скопје. Ова го покажува анализата на...

Кои се македонските „газели“ – во земјава има 284 брзорастечки компании

Овие брзорастечки компании таканаречени “газели“ коишто ги зголемиле приходите од работењето по најмалку 20% последните три години, лани инкасирале вкупно 1,65...
error: Content is protected !!