fbpx
Почетна АНАЛИЗИ Трендови на малопродажбата во 2019/20 година

Трендови на малопродажбата во 2019/20 година

Секторот за малопродажба е со сигурност презаситен, големиот број на маркети кои секојдневно се отвораат низ целата територија на државата се дел од агресивната стратегија на компаниите за преземање на потрошувачите помеѓу себе. Малопродажбата повторно ќе бележи раст, но бидејќи континуираниот раст во последните години и значително повисокиот подем на тврдите дисконти.

На краток рок, односно до крајот на 2019-та и почетокот на 2020-та агенцијата проектира случување на следните промени во сегментот:

Доколку сакате да дознаете повеќе за пазарот во Р.Македонија кликнете тука и прочитајте го интервјуто со Сергеј Зафировски.

  • Дополнително отворање на нови продажни локации, на сметка на намалување на профитот кај компаниите. И покрај презаситеноста на пазарот со продажни места, отворањето на нови ќе продолжи со ист интензитет, бидејќи компаниите на тој начин се обидуваат да ги преземат потрошувачите од конкурентите.
  • Поголема изразеност на финансиски логичните потрошувачи, бидејќи се поголем дел од нив своите месечни буџети се обидуваат да ги “потрошат” што “попаметно” односно да го намалат влијанието на сумата за прехранбени производи во однос на вкупно расположливиот буџет.
  • Интензивирање на конкуренцијата помеѓу тврдите дисконти. Претходно Кам, Стокомак и Киппер беа насочени кон преземање на потрошувачите од класичните ланци на маркети, кое што со сигурност ќе продолжи во иднина. Но, во тековната година ќе се забележи и поголем интензитет на конкурирање и кај тврдите дисконти помеѓу себе.
  • Зголемување на продажбата преку електронските продавници. На пазарот со сигурност ќе започнат со работа уште 2 е-продавници, со што вкупниот нивен број (за прехранбени производи) ќе биде 6 кои се доволно да продолжат да го развиваат посочениот сегмент. Бидејќи локалните ланци имаат поголем бенефит од отворање на електронска продавница ( не вложуваат во физички локации ), очекувано е да истите бидат главни двигатели во електронската сфера.
  • Намалување на профитот и приходот кај локалните трговски ланци. Во 2018-та растот на вкупниот приход кај локалните ланци е приближно 3%, кој што не е воопшто значаен. Со агресивниот пристап на националните ланци, очекувано е да локалните имаат идентичен или понизок раст во 2019-та, со исклучок на неколку од нив кои имаат подобрени бизнис модели и можности за конкурирање.

Во соработка со Таргет Груп, Бизнис Мрежа и Инсајдер ИД.

©Analitika.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

ПРЕПОРАЧАНИ

Обраќање до бизнис заедницата

©Analitika.mk Доколку преземете содржина од оваа страница, во целост сте се согласиле со нејзините Услови за користење.

Преработувачка индустрија – колку пари се вложуваат во материјални средства?

Според податоците на „Таргет Груп“ јасно е дека најголем процент од големите фирми од преработувачката индустрија се во странска сопственост или се менаџирани од...

Колкави плати исплаќаат фирмите од преработувачката индустрија?

Компании кои имаа најголем број на вработени, котираат високо и според трошоците за вработените, но тоа не значи дека се вбројуваат и во групата...

Кои се водечките бугарски компании во Македонија ?

Најголем годишен раст на добивката прикажале компании од автомобилскиот сектор, финансиите и дејноста со трговија и услуги. Најголем приход пак прикажала компанија...

Колкав е бројот на компании во Скопје чија главна дејност е програмирање?

Во 2019 главниот град се основале 115 компании за програмиање,а згаснале 31 со што бројот на деловно активни компании чија главна...

УЈП поништила решенија „тешки“ 7 милиони евра затоа што паднале на Управен суд

Намерно, од незнаење но и поради грешки, македонските стопанственици сакале да „скријат“ речиси 43 милиони евра данок , покажуваат податоците на Управата...

Скопје рекордер по дивоградби – регистрирани 226, Липково има 68 од кои 63 се објекти за домување

Куќи, деловни објекти, доградби, надградби но и цели згради во земјава се дивоградби - се граделе без одобрение. Институциите калкулираат дека...

Германските фирми во земјава прават бизнис од половина милијарда евра

Во земјава има 322 компании со германски капитал. Нивниот бизнис лани вреди половина милијарда евра, направиле профит од 21,8 милиони евра а...

Кои државни и приватни фирми во Скопје вработуваат најмногу?

Јавните претпријатија и акционерските друштва во државна сопственост се најголеми работодавачи на територија на град Скопје. Ова го покажува анализата на...

Кои се македонските „газели“ – во земјава има 284 брзорастечки компании

Овие брзорастечки компании таканаречени “газели“ коишто ги зголемиле приходите од работењето по најмалку 20% последните три години, лани инкасирале вкупно 1,65...
error: Content is protected !!